Aralık 09, 2009

içimdeki yazı yazma dürtüsünü karaormankrokan'ın içine düşürmedim elbette, sadece bazı şeylere vaktim yok sanırım. şu değerli zamanımı genel anlamda boş oturmalara, yemeklere, müziklere ve aklınıza gelebilecek en saat geçirici şeylere adadım. şimdi düşününce son bir ayımı nasıl geçirdiğimi bilemedim, bitirilmiş bir kitap bile yokken elimde. hayallerimdeki, iki günde bir sevdiğim adamın gömleklerini ütüleme ve her sabah elcağızımla sıkacağım portakal-greyfurt sularını ona içireceğim günlerin gerçeğine dokuz ay kalmışken, sınav sisteminin üç ayda bir beni değiştirmesi ve bundan kaynaklı artık bir üniversite bokuna yerleşemeyeceğim düşüncesi şu sıra kabızlığımla birlikte sorunlarımın en tepesinde. sanırım bu gece de hiç soru çözmeyeceğim, ve sınavla ilgili yazı yazmak yapacağım son şey olmalıydı, hele ki bu bir aydan sonra.
bunun günlük yazısı olduğunu düşünenlere beraber sıçabilmeyi teklif ederim, her zaman.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder