Ağustos 17, 2009

son zamanlardaki yoğun ve gürültülü gaz sancılarımı tamamen aşka bağlıyorum, bir de yediğimin onca şeyin hatırı var elbet. son altı gün ne yedim ne içtim tam hatırlayamam bilader, onları bu mideden bağırsaklara, oradan da klozete attırırken yanımdakindeydi hep aklım. resmen yanımdaydı ve bildiğin şahitlerim var, o derece. arada bir ısırıklaştık, kaşlar çatıştırdık ama hep güldük biz aslında içten içe, söyle bir altı gün kadar, yetmez ömrüm billah o ayrı. gaz sancılarımla, nutellalı krep tadındaki o çocuğu bu yazıda birleştirmek, ve böyle alengirli ve bilhassa lakayt konuşmalarım, hep gözümden ağzıma akan saf sulardandır.
ve 2 saat oldu tuvalete gidemiyorum ben çocuk, en son seninle yemek yedim, gönlüm nasıl elversin de çıkarıyım ben onları, ha?
bir de demeden geçemedim, bu sefer çok teessüf ederim sayın kamilkoç. bu sefer olmamalıydı, seferler istanbul-antalya ile sınırlandırılmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder